Entries About Linkies Stuff

Bonjour !

~>bonjour !!speaking here i'm afiqah ~^_^..be nice here,, enjoy it. do follow and leave ur footprint at my cbox :]


The Message

Bigfoots!

Chit Chat Here
!




Archieve


Credit Sections

Basecode :Ziera
Template By :FarahTyra
Header & Icons:Tieqa
Edited By : afiqah





4 days to go..lalalal

This Entry Belong to me ! : 00:46 | 0 Friend(s)

Assalamualaikum worlds..

hee,,, 4 days more..
its my bday ...
okey..banyak benda yang aku harapkan,,
aku sangat2 berharap ini harijadiku yang terbaik selama aku hidup..
or ...myb it will be my last birthday 4 me ...right?who knows?only Allah  know..
my wishlist is:
  • hope boleh jadi muslimah yang sejati after this...n forever ^___^ amiin
  • my best birthday ever n ever.. *__* ihope so.
  • jadi anak yang solehah... dapat tlg parents at akhirat n jnot forget too in this world *___^ ngeehe
  • okay,since,this year birthday aku jatuh pada hari khamis,,  so.. aku sangat berharap orang yg aku syg2 tuh... wish kjt aku.. ndoakan aku yang terbaik ya!! ^_^
  • lepas ney aku berazam nakbelajar betul2 n tunaikan permintaan parents aku....
hehe...sampai situ je.. n salam aidiladha.. !!
heehe..walauun da 2 hari berlalu.. nak jugak ucapkan..
banyak kenangan manis balik ni,, tak lupa jugak kenagan pahit yang sentiasa datang kat aku,,, sayang sangat kenangan pahit  kat aku ni,, patut selalu datang.. ^__^
um.. to all my dear frens yang mana mesej aku ,, aku ta reply,, sori... no credits la... tanak topup.. ...
to my dear awak,..: tak sangjka awak cari saya lagi... minx maap ta rply n angkat fon...
sayang semua selalu...
tingkatkan amla ibadat dari masa ke semasa okai.. bye2..

Post a Comment