Entries About Linkies Stuff

Bonjour !

~>bonjour !!speaking here i'm afiqah ~^_^..be nice here,, enjoy it. do follow and leave ur footprint at my cbox :]


The Message

Bigfoots!

Chit Chat Here
!




Archieve


Credit Sections

Basecode :Ziera
Template By :FarahTyra
Header & Icons:Tieqa
Edited By : afiqah





the worst week,, :(

This Entry Belong to me ! : 06:52 | 0 Friend(s)

Assalamualaikum !!~~ >__<
okay,, kalau baca tajuk aku tu,, agak2 napa ??
OMG !! my result weh~~












balik raya memang best ..serious,
bila dah balik asrama memang banyak cerita lah kan?? ..
sampai tak ingat homework n exam yg dijawab,, ;) kuih raya, huargh,,
tak payah cakap,, bukan main banyak mak aku seal untuk aku kuih raya,, melantak je keja aku,
okey,, smbng2..kembali serius
bila aku dapat result aku,, aku rasa memang down gila ah,, teruk gila weh, !~
tension tahap gaban ~ yelah,, next year an da nak pekse SPM ..huu`~.kalau aku tak bat betul2,, hancuss la hidup aku,, i cant image that !! how worst my life ??
tipu kalau aku kata gembira *sangat2* tengok kawan aku lebih terer kan?? hasad dengki gila aku ne,,.
akusangat jeles tengok kawan2 aku gembira tengok result dyeorg ~~ usaha dyerg kn?? and  Allah memberkati dyerg blaja,,aku? myb ney ujian Alah kat aku,, semuanya ada hikmah  berlaku kat muka bumi nei, i will try the best, !~then dapat2 pper,, ada pulak makhluk Allah cntg mcm2 kt paper aku,, and for sure dk laki,,~ tuk budak laki,, korang memang suka buat dajal kat aku :( ...redha jela,,
bersabar jelah aku,..~
k bye,, doa an success tuk aku,, amiin ...





Post a Comment